۰ نفر

سقوط قیمت سکه در بازار

۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبر: 517344
سقوط قیمت سکه در بازار

قیمت سکه امروز در حالی با کاهش قابل توجه روبرو شد که هر دلار آمریکا با کاهش قیمتی بسیار اندک در صرافی‌های بانکی مواجه بود.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار با کاهشی بیش از ۴۰۰ هزار تومان همراه بود . این کاهش قیمت در شرایطی رخ داده است که بازارهای جهانی طلا به واسطه فرارسیدن روز شنبه تعطیل هستند .

 قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز به ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید که در قیاس با روز گذشته کاهشی برابر با ۴۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

 همچنین بهار سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان گزارش شده است که کاهشی ۴۴۷ هزار تومانی را نسبت به روز کاری قبل ثبت کرده است. قطعات کوچک‌تر سکه اما با نوسان بسیار محدود روبرو بودند. نیم سکه به قیمت ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد . بهای هر قطعه ربع سکه نیز چهار میلیون و ۳۲۵ هزار تومان و بهای سکه گرمی برابر با ۲ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان گزارش شد.

کاهش شدید قیمت‌ها به تخلیه حباب سکه تمام بهار آزادی منجر شد. حباب سکه امامی به ۵۳۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری قبل کاهشی ۲۵۶ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

 حباب سکه بهار آزادی نیز ۲۸۶ هزار تومان برآورد می‌شود که کاهشی ۲۵۹ هزار تومانی را نسبت به گذشته ثبت کرده است. حباب نیم سکه اما به با کاهش ۶۱ هزار تومانی به یک میلیون و ۴۷۱ هزار تومان و حباب ربع سکه با کاهش ۹۱ هزار تومانی به یک میلیون و ۶۰۳  هزار تومان رسید.

 حباب سکه گرمی نیز برابر با یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان گزارش شد.  بالاترین حباب متعلق به سکه گرمی در بازاراست .