۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

دلار تا پایان سال ارزان می‌شود؟

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۰۶
کد خبر: 514207
دلار تا پایان سال ارزان می‌شود؟

امروز روند بازار ارز تحت تاثیر رشد جزیی معاملات مربوط به خرید صعودی شد و قیمت دلار با افزایش ۱۵۰تومانی به ۲۴۷۰۰ رسید؛ البته به گفته فعالان بازار در روزهای پایانی سال خبری از خرید و فروش‌های سنگین نیست و نوسان‌گیران توانایی افزایش قیمت دلار تا محدوده ۲۵هزار تومان را ندارند.

اقتصاد آنلاینفاطمه اکبرخانی؛ برخلاف دو روز گذشته که روند دلار نزولی بوده، امروز اسکناس آمریکایی با افزایش قیمت همراه شد و به ۲۴۷۰۰تومان رسید که اصلی‌ترین علت آن رشد ۴۰تومانی ارزش درهم و تغییر جزیی حجم معاملات خرید بوده است.

امروز نوسان‌گیران تلاش کردند با بالا بردن حجم خرید و در نهایت رشد قیمت دلار از آخرین فرصت‌‌های سوددهی بازار ارز در سال۹۹ بهره‌مند شوند، به این ترتیب با بالا بردن نرخ این ارز در معاملات پشت‌خطی باعث تغییر مسیر بازار امروز شدند.

ضمن اینکه امروز نرخ درهم نیز با رشد ۴۰تومانی نسبت به روز گذشته به ۶۸۴۰تومان رسید که این موضوع هم در افزایش سطح انتظارات و رشد قیمت دلار تاثیرگذار بوده است؛ در این میان نگاهی به روند معاملات پشت‌خطی حاکی از آن است که معامله‌گران برای بازار فردا انتظار افزایش بیشتر قیمت دلار تا ۲۴۸۵۰تومان را دارند اما به گفته تحلیلگران این روند تا پایان سال ادامه نخواهد داشت و دلار در همین محدوده بازار ارز امسال را به پایان خواهد رساند.