۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

پیش بینی قیمت طلا برای فردا ۳اسفند/ تشدید نوسانات بازار متاثر از اخبار سیاسی

۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۰۶
کد خبر: 507523
پیش بینی قیمت طلا برای فردا ۳اسفند/ تشدید نوسانات بازار متاثر از اخبار سیاسی

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از نوسان شدید قیمت طلا و سکه تحت تاثیر اخبار سیاسی خبر داد و گفت: امروز بازار طلا رمق چندانی نداشته و حجم معاملات به شدت کاهش یافته است.

اقتصاد آنلاینفاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به قیمت‌های امروز طلا و سکه اظهار کرد: باوجود تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت دلار تحت تاثیر اخبار سیاسی نوسان شدیدی پیدا کرده و همین موضوع باعث شده از صبح امروز طلا و سکه چند بار رفت‌وبرگشت قیمتی را تجربه کند.

کشتی‌آرای درباره وضعیت تقاضا هم بیان کرد: بازار طلا در اولین روز هفته رمق چندانی ندارد و حجم معاملات نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده، اما همچنان خریدار سکه در مقایسه با مصنوعات طلا بیشتر بوده و درنتیجه حباب سکه در بازار امروز به ۷۰۰هزار تومان رسیده است.

وی با پیش‌بینی قیمت‌ها در روزهای آینده تصریح کرد: تا زمانی که نرخ ارز متاثر از اخبار سیاسی نوسان داشته باشد شاهد افزایش و کاهش مداوم قیمت طلا و سکه خواهیم بود؛ ما نگران بازار شب عید هستیم چراکه ادامه این التهاب قیمت، منجر به خالی شدن بیشتر بازار طلا از خریدار خواهد شد.

قیمت طلا و سکه ۲اسفند ماه۹۹

کشتی‌آرای در پایان به تشریح قیمت‌های امروز پرداخت و گفت: در جریان معاملات ساعت (۱۵:۴۰) امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۶۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۱۰۰هزار تومان کاهش یافت.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا اضافه کرد: قیمت نیم سکه شش میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان است؛ قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار هم چهار میلیون و ۸۱۱هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۱۰هزار تومان اعلام شد.