۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

دلار عقب‌نشینی کرد/ نرخ بازار آزاد به ۲۶۱۰۰تومان رسید

۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳
کد خبر: 489151
دلار عقب‌نشینی کرد/ نرخ بازار آزاد به ۲۶۱۰۰تومان رسید

کانون‌صرافان قیمت دلار در بازار آزاد را ۲۶۱۰۰ تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان دومین نرخ ارز در بازار‌های امروز را اعلام کرد. در ساعت (۱۵:۳۰) امروز قیمت دلار در بازار آزاد با ۱۰۰تومان کاهش در مقایسه با معاملات صبح، به ۲۶۱۰۰ و یورو به ۳۱۳۰۰تومان رسید.

در صرافی‌ها دلار با قیمت ۲۵۸۹۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۵۵۳۳تومان است. نرخ فروش یورو هم در صرافی‌ها ۳۱۱۰۰ و خرید آن ۳۰۶۱۷تومان اعلام شد.

سامانه نیما نرخ فروش دلار و یورو را ثابت نگه داشت؛ به این ترتیب قیمت فروش دلار در این سامانه همچنان ۲۵۶۴۱ و یورو ۳۱۳۱۲تومان است. نرخ فروش دلار در بازار متشکل ارزی هم ۲۵۶۶۰ و یورو ۳۰۶۱۶تومان اعلام شد.

در صرافی‌ملی قیمت فروش دلار به ۲۶هزار و یورو ۳۱۵۳۰تومان کاهش یافت. نرخ خرید دلار در صرافی‌ملی هم به ۲۵هزار و یورو ۳۰۵۳۰تومان رسید.

نرخ ارز در اولین روز هفته

کانون‌صرافان قیمت انواع ارز برای بازار امروز، شنبه ۲۲آذر ماه را اعلام کرد. طبق این نرخ‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد با ۱۰۰تومان رشد در مقایسه با آخرین روز معاملات هفته گذشته به ۲۶۲۰۰ و یورو به ۳۱۴۰۰تومان افزایش یافت.

در تابلوی صرافی‌ها قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا ۲۵۹۸۷ و خرید آن از فروشنده ۲۵۶۰۰تومان ثبت شد. همچنین نرخ فروش یورو ۳۱۳۸۷ و خرید آن ۳۰۸۵۷تومان اعلام شد.

در سامانه سنا نرخ دلار و یورو پایین‌تر از سایر بازار‌هاست؛ در این سامانه قیمت فروش دلار ۲۵۶۴۱ و یورو ۳۱۳۱۲تومان است