۰ نفر

رئیس اتاق اصناف تهران:

احتمال تعطیلی اصناف وجود دارد

۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۸
کد خبر: 453537
احتمال تعطیلی اصناف وجود دارد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: اگر اصناف شیوه نامه‌های بهداشتی را در خصوص کرونا رعایت نکنند، مجبور می‌شویم دوباره آن‌ها را تعطیل کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، قاسم نوده فراهانی در حاشیه نشست ستاد کرونای استان تهران با اصناف و اتحادیه‌ها افزود: از تلاش اعضای ستاد کرونا به ویژه زالی قدردانی می‌کنیم چرا که شبانه روزی مشغول ارائه خدمت هستند.

وی گفت: مردم کرونا را شوخی گرفته اند و باید بدانند به علت اینکه مراعات نکردند به پله اول برگشتیم و اگر دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌ها را اجرا می‌کردند اکنون باید از کرونا خارج می‌شدیم.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: از همه اصناف درخواست می‌کنم حتما شیوه نامه‌های ستاد کرونا را رعایت کنند بخصوص واحد‌های صنفی پرتردد و پاساژ‌هایی که فعال هستند و اگر رعایت نکنند مجبور می‌شویم دوباره آن‌ها را تعطیل کنیم.

 نوده فراهانی گفت: هیچ راهی بجز همکاری و رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری نیست و باید همه اصناف از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده و مشتریان خود را هم ملزم کنند که ماسک بزنند.

وی افزود: همه اصناف رعایت کنند تا مجبور نشویم آن‌ها را تعطیل کنیم چرا که هر واحد صنفی که تعطیل می‌شود با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد شد و درخواست ما این است که موضوع را شوخی نگیرند و هیچ تعارفی هم نداشته باشند.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از زالی درخواست می‌کنیم شیوه نامه‌های لازم را به ما ابلاغ کنند تا به واحد‌های صنفی ارجاع دهیم.