بر اساس لیست ارائه شده در خصوص ورزشکارانی که بیشترین دستمزد دریافتی را دارند، لیونل مسی، با دستمزد 127 میلیون دلاری، در جایگاه نخست قرار گرفت.

اقتصادآنلاین – مهسا نجاتی؛ مجله فوربز، به تازگی لیستی در خصوص ورزشکارانی که بیشترین دستمزد را طی دوازده ماه گذشته دریافت کرده‌اند، ارائه کرده است. گفتنی است که نام ستاره فوتبال بارسلونا و آرژانتین، لیونل مسی، در صدر لیست به چشم می‌خورد. دستمزد وی 92میلیون دلار بود که با دریافت تاییدیه افزایش دستمزد 35 میلیون دلاری، به 127 میلیون دلار رسید و جایگاه نخست را اشغال کرد. جایگاه دوم این لیست، به کریستیانو رونالدو، فوتبالیست پرتغالی، با دستمزد 109 میلیون دلاری در سال گذشته، تعلق گرفت. به دنبال آن، نیمار، با دستمزد 105 میلیون دلاری در رتبه سوم قرار گرفت.

جالب توجه است که سه جایگاه نخست این لیست را فوتبالیست‌ها به خود اختصاص داده‌اند، اما قابل ذکر است که بیشترین سهم در این لیست 100نفره، به بازیکنان بسکتبال، با مجموع سهم 972 میلیون دلاری، تعلق گرفته است. در مقایسه، 704 میلیون دلار به بازیکنان فوتبال آمریکایی، و 457 میلیون دلار به بازیکنان فوتبال اختصاص داده شده است.

 

08