۰ نفر

وزیر صنعت: دستور توقف تولید پراید را نداده‌ام

۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۵۲
کد خبر: 330597
وزیر صنعت: دستور توقف تولید پراید را نداده‌ام

وزیر صنعت در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات نماینگان این موضوع که افزایش قیمت‌ها صرفا به نفع خودروسازان بوده را تهمت به وزارت صنعت اعلام کرد و گفت:کارگرو‌هان تخصصى درباره افزایش قیمت تصمیم مى گیرند و نمى توانید بگویید افزایش قیمت ها بى منطق و به نفع خودروسازان بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، رحمانی با تاکید بر این که هدف ما افزایش تولید و تیراژ و کاهش قیمت خودرو است، اظهار کرد: تا کنون مشکل رکود تولید تا حدودی بر طرف شده و اگر موفق به افزایش تولید و تیراژ شویم، قیمت‌ها نیز کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: برای حقوق مردم به ویژه عمل به تعهدات قطعى و حتى غیر قطعى خودروسازان پافشارى داشتیم و نظارت کافی روز این موضوع انجام می‌دهیم.

عضو کابینه دوازدهم دولت در واکنش به خبر آغاز مجدد پیش‌فروش‌ها تاکید کرد: در حال حاضر برای خودروسازان مجوز پیش فروش صادر نشده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هیئت نمایندگان گفت: اگر تولید پراید برای خودروساز صرفه ندارد و مجبور است آن را با ۱۰میلیون تومان ضرر به فروش برساند، بهتر است تولید آن را متوقف و به سمت تولید سایر محصولات خودرویی ببرد درحالی‌که رحمانی در جمع خبرنگاران این موضوع را تائید نکرد.