۰ نفر

رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد؛

دستور ویژه محسنی اژه ای درباره ناآرامی های اخیر در کرج

۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبر: 678915
دستور ویژه محسنی اژه ای درباره ناآرامی های اخیر در کرج

​رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره ناآرامی‌های پنج شنبه ۱۲ آبان در کرج گفت: رئیس قوه قضاییه ساعتی بعد از این حوادث بلافاصله در تماس تلفنی، دستور ویژه برای شناسایی، دستگیری و مجازات عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب طلب صادر کرد و اقدامات متعددی در همان روز توسط دستگاه قضایی و امنیتی استان انجام و تعدادی از آشوبگران و مخلان امنیت بازداشت شده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، براساس اعلام قوه قضاییه، حسین فاضلی هریکندی با اشاره به اقداماتی که روز پنج شنبه ۱۲ آبان در کرج در برخی مناطق کمالشهر، آرامستان بهشت سکینه و اطرف انجام گرفت گفت: در هیچ جای دنیا بستن اتوبان و مانع شدن از تردد خودروها با تهدید رانندگان و ریختن سنگ، نخاله ساختمانی و میخ های فولادی و ضرب و جرح مامورین حافظ امنیت و مردم عادی با انواع سلاح سرد و گرم به عنوان اعتراض تلقی نشده و جز اغتشاش و آشوبگری نیست.

وی با بیان اینکه اقدامات متعددی در همان روز توسط دستگاه قضایی و امنیتی کرج انجام و تعدادی از آشوبگران و مخلان امنیت بازداشت شده‌اند، افزود: رئیس قوه قضاییه ساعتی بعد از این حوادث بلافاصله در تماس تلفنی، دستور ویژه برای شناسایی، دستگیری و مجازات عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب طلب، خصوصا افرادی که اقدام به شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان و همچنین ضرب و جرح مامورین و مردم عادی و تخریب اموال عمومی کرده بودند صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه دستور رئیس قوه قضاییه بلافاصله به دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان ابلاغ شده، تصریح کرد: اقدامات مهمی در این خصوص انجام شده است که نتایج آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

فاضلی هریکندی تصریح کرد: در منزل این شهید والامقام به خانواده این شهید و عموم مردم شهید پرور استان البرز اعلام می‌کنم که با حول و قوه الهی در اجرای دستور و تاکید رئیس قوه قضائیه و با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان، همه عوامل این جنایت ها به خصوص اشخاصی که در شهادت شهید عجمیان به هر نحوی نقش داشتند، شناسایی، بازداشت و محاکمه خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: قطعا احکام بازدارنده و عبرت آموز در خصوص این افراد خصوصا عاملین شهادت این شهید در محاکم استان صادر و اجراء خواهد شد.