۰ نفر

جلسه چهارم میلاد حاتمی برگزار شد / رواج فساد با چالش های غیراخلاقی در اینستاگرامی

۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸
کد خبر: 675646
جلسه چهارم میلاد حاتمی برگزار شد / رواج فساد با چالش های غیراخلاقی در اینستاگرامی

چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتمی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح امروز شنبه ۳۰ مهر چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.

ابتدای جلسه قاضی صلواتی خطاب به متهم افزود: اتهامات میلاد حاتمی براساس کیفرخواست صادره افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده، اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق خروج مبالغی از نظام پولی کشور به مراکز قمار و تبدیل آن به ارز به خارج از کشور، دایر کردن مرکز قمار، تشویق به فساد با توجه به اقدامات مخرب در فضای مجازی و گسترش بی‌بند و باری، اقدامات ضد اخلاقی و ضد انسانی است.

در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.  

متهم در جلسه دادگاه در پاسخ به قاضی صلواتی که از وی خواست تا درباره تصاویر منتشر شده، توضیحاتی ارائه دهد. متهم گفت: همه موارد را قبول دارم و توضیحی ندارم.

در جلسه دادگاه، فیلمی منتشر شد که خانمی در آن عنوان کرد که میلاد دختران را اغفال کرده و به بهانه دادن پول و خانه و ماشین از آن‌ها می‌خواست تا به ترکیه بیایند.

این خانم گفت که میلاد به دایرکت(پیام خصوصی) خواهرم آمد و قصد داشت تا او را با وعده امکانات و پول فریب دهد که من خواهرم را از رفتن به ترکیه منصرف کردم.

در پایان چهارمین جلسه دادگاه، قاضی صلواتی اعلام کرد: تاریخ جلسه بعدی دادگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.