۰ نفر

تخریب یک ویلا در بستر تالاب انزلی با دستور قضایی

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۶
کد خبر: 635097
تخریب یک ویلا در بستر تالاب انزلی با دستور قضایی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از تخریب یک ویلا در بستر تالاب انزلی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، احمد آقایی در این‌باره اظهار کرد: در سال 1398 حکم قطعی تخریب این منزل مسکونی که در بستر تالاب انزلی بنا شده بود صادر شد ولی صاحب ملک بدلیل ارتباط با صاحبان قدرت و به قصد بی‌اثرکردن حکم قضایی، از اجرای آن تمرد ورزید و تاکنون نیز اجرایی نشده بود.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته ریاست کل دادگستری استان دستور اجرا شدن این حکم را صادر کردند، اظهار کرد: پس از تخریب محوطه بیرونی منزل، بنا به درخواست صاحب ملک سه روز فرصت داده شده است تا سازه‌های خانه توسط خود فرد تخریب شود.

آقایی در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با تمامی متجاوزین و متعرضینی که قصد تجاوز به بیت‌المال و انفال را دارند مماشات نکرده و در راستای قانون با آنان برخورد قاطع خواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان گفت: نیروی انتظامی پس از صادرشدن رای قلع و قمع بنا با ادارات و سازمان‌های متولی مکاتباتی را جهت تخریب و عدم ارائه خدمات انشعابات و امتیازات منزل مسکونی انجام داده بود که متاسفانه در موعد مقرر ترتیب اثر داده نشد، فلذا برای مدیران این نهادها پرونده ترک فعل تشکیل داده شده و به اتهامات آنان رسیدگی می‌شود.