۰ نفر

مرگ پسربچه در آتش‌ سوزی مشکوک خانه

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳
کد خبر: 620315
مرگ پسربچه در آتش‌ سوزی مشکوک خانه

زن افسرده و پسر هفت‌ساله‌ اش هنگام تمیز کردن خانه، در آتش‌سوزی مرگباری گرفتار شدند. پسربچه فوت کرد اما مادرش با سوختگی شدید در بیمارستان، در جدال با مرگ است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، ساعت ۱۷ شنبه بیست و یکم اسفند، یکی از ماموران پلیس در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، از آتش‌سوزی مشکوکی در خانه‌ای در غرب پایتخت خبر داد.

در ادامه تیم جنایی در محل حادثه در طبقه سوم ساختمانی چهار طبقه حاضر شده و در بررسی‌های اولیه جسد پسر هفت‌ساله را در آشپزخانه پیدا کردند که مادرش نیز به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان انتقال یافته بود.

با خارج کردن دود از خانه و بررسی آنجا، ماموران تعدادی خشاب خالی قرص افسردگی پیدا کردند. ظرف بنزینی نیز در گوشه سالن قرار داشت. کارآگاهان برای رازگشایی از این آتش‌سوزی به تحقیق از پدر خانواده پرداختند که او عنوان کرد: «علاوه‌بر پسرم، دختری چهار ماهه هم داریم. همسرم بعد از زایمان دوم دچار افسردگی شد، تحت درمان بود و دارو مصرف می‌کرد.

برای بهتر شدن حالش بیشتر مواقع نزد خانواده‌اش می‌ماند. سر کار بودم که پدر همسرم زنگ زد و اطلاع داد ساعت ۱۰ صبح همسرم همراه پسر ‌هفت‌ساله‌مان خانه آنها را ترک کرده، به خانه خودمان رفته‌اند تا کمی آنجا را نظافت کند اما پاسخگوی تلفنش نیست و از من خواستند سری به خانه بزنم.

سریع راهی خانه شدم، در را که بازکردم دیدم بوی دود می‌آید، همسرم دچار سوختگی و دودگرفتگی شده، در اتاق نشیمن از حال رفته بود و پسر هفت‌ساله‌ام نیز در آشپزخانه افتاده بود.»

محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «مادر خانواده دچار سوختگی ۹۰ درصدی و دودگرفتگی شده و در بیمارستان مطهری تحت درمان است. تحقیقات پلیس نیز درباره این آتش‌سوزی مرگبار ادامه دارد.»