۰ نفر

قاتل آتش‌افروز در بیمارستان بستری شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۷:۴۴
کد خبر: 610388
قاتل آتش‌افروز در بیمارستان بستری شد

مردی که بعد از زخمی کردن همسایه اش با چاقو، او را به آتش کشیده بود در بیمارستان بیماران روانی بستری شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، یکی از روزهای مهر امسال درگیری میان دو همسایه در محله جمالزاده تهران به ماموران گزارش شد. آنها برای بررسی ماجرا و پایان‌دادن به این درگیری به آنجا اعزام شدند و با حضور در محل درگیری مشاهده کردند مردی حدود ۴۰ساله با ضربه‌‌های چاقو زخمی شده و در حال مرگ بوده که عامل این درگیری با بنزین او را آتش زد. در ادامه متهم در خانه‌اش در همان ساختمان دستگیر شد.

 با گذشت چند ماه از ماجرای قتل، او به کشتن مرد همسایه و آتش‌زدن وی اعتراف کرد و با ادعایی عجیب گفت: مقتول از رفاقت‌مان سوءاستفاده کرده و در کار و زندگی‌ام دخالت می‌کرد. دیگر از این وضع خسته شده بودم. آن روز با هم دعوایمان شد.

من از ناراحتی اعصاب رنج می‌بردم و بیماری روحی دارم. نتوانستم بر اعصابم مسلط شوم. چاقویی از خانه برداشته و ضربه‌هایی به او زدم. بعد هم آن‌قدر از دست او ناراحت بودم که نفهمیدم چه می‌کنم. بطری بنزین را از موتورم برداشتم و روی او پاشیدم و آتش زدم که فوت شد و بازداشت شدم.

متهم به قتل به پزشکی‌قانونی معرفی شد که آنها اعلام کردند وی اختلال روحی دارد و باید در مرکز روانی بستری شود.

 محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: با توجه به نظریه اولیه پزشکی‌قانونی، متهم به قتل راهی بیمارستان روانی شد. قرار است مدتی در آنجا بماند و بعد از آن دوباره هیات سه‌نفره کارشناسان پزشکی‌قانونی وضعیت او را بررسی کنند.