۰ نفر

قتل مرد جوان در شهرک غرب با انگیزه نامعلوم

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۶:۴۱
کد خبر: 606259
قتل مرد جوان در شهرک غرب با انگیزه نامعلوم

کشف جسد مردی جوان در شهرک غرب کارآگاهان پلیس را برای رازگشایی از اسرار مرگ او به تکاپو انداخته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری، ساعت 7صبح دیروز (سه‌شنبه) به مأموران کلانتری 134شهرک غرب خبر رسید جسد مرد جوانی در منطقه سعادت آباد کشف شده است. مأموران با حضور در محل که زمینی بایر بود با پیکر بی‌جان مردی حدود 35ساله مواجه شدند و ماجرا را به محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران گزارش دادند.

در نگاه اول به‌نظر می‌رسید مقتول بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است؛ اما در بررسی دقیق‌تر مشخص شد او قربانی اصابت چند گلوله شده است و حتی چند پوکه فشنگ هم در محل حادثه کشف شد. متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد در محل اعلام کردند که حدود 12ساعت از قتل می‌گذرد و او به‌دلیل خونریزی جانش را از دست داده است.

در این شرایط دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و ادامه تحقیقات میدانی صادر شد. کارآگاهان پلیس در نزدیکی محل با ساختمانی مخروبه‌روبه‌رو شدند که به‌نظر می‌رسید می‌تواند با این قتل مرتبط باشد. آنها در این ساختمان وسایلی مثل: کپسول پیک نیک، زیرانداز و مقداری خوراکی کشف کردند. علاوه بر آن یک کارت شناسایی نیز در آنجا کشف و معلوم شد که متعلق به مقتول است. با روشن شدن هویت مقتول مأموران توانستند به اطلاعات بیشتری درباره او دست پیدا کنند.

شواهد نشان می‌داد که روز پنجم بهمن ماه امسال خواهر مقتول نزد پلیس رفته و مفقود شدن برادرش را اعلام کرده است. تحقیقات مقدماتی حاکی از این بود که مقتول بعد از خروج از خانه در ساختمان مخروبه زندگی می‌کرده اما هنوز معلوم نیست توسط چه‌کسی و با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده است و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.