۰ نفر

صعود پس از دو روز نزول؛

گزارش میانی بورس ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / استراحت شاخص کل تمام شد؟

۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴
کد خبر: 681354
گزارش میانی بورس ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / استراحت شاخص کل تمام شد؟

شاخص کل پس از دو روز افت امروز توانسته دوباره در مسیر صعودی قرار بگیرد و شاخص هم وزن به روند صعودی باز گردد. ارزش معاملات هم در نیمه اول بازار امروز به حدود هزار میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها حدود ۷۸ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

به گزارش سرویس بورس اقتصاد آنلاین؛ برخلاف دو روز گذشته از ابتدای معاملات امروز شاهد رشد و صعود هر دو شاخص کل و هم وزن هستیم. همانطور که در پیش بینی بورس اشاره شده بود، به نظر می‌رسد از فشار عرضه کمی کاسته شده و از این جهت تقاضاکنندگان دست بالاتر بازار امروز را در اختیار دارند. اما همچنان نمی‌توان به طور قاطع اظهار داشت که شاخص در دو روز گذشته استراحت لازم را کرده است و با این وقفه، حالا آماده بازگشت به روند صعودی است و باید دید که روند تقاضا چگونه تغییر می‌کند.

شاخص کل بورس تا اینجا حدود ۲هزار و ۸۹۶ واحدد رشد داشته است و توانسته کانال یک میلیون و ۴۱۱ هزار واحدی را پس بگیرد.

خودرو،فولاد،شتران و شستا بیشترین نقش در این صعود را ایفا کردند.

شاخص هم وزن نیز توانسته هزار و ۱۹۵ واحد رشد را ثبت کند.

ارزش معاملات خرد هم به حدود هزار میلیارد تومان رسیده است و این در حالی است که حقیقی‌ها تا اینجا و در مجموع ۷۸ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

داروح با ۶،اوان با ۳ و شتران با ۱.۵ میلیارد تومان بیشترین ورود و بپاس با ۱۳،خاور با ۷.۵ و خودرو با ۶.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.

در میان صنایع نیز،گروه مواد و محصولات دارویی با ۴ میلیارد تومان صدرنشین ورود پول حقیقی هستند و در سمت مقابل محصولات شیمیایی با ۱۳ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به نام خود زده است.