۰ نفر

گزارش نیمه اول معاملات امروز؛

بورس همچنان به رنگ قرمز / میدکو شاخص کل را پایین کشید

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳
کد خبر: 673019
بورس همچنان به رنگ قرمز / میدکو شاخص کل را پایین کشید

شاخص کل بورس در معاملات صبحگاهی با رشد همراه بود ولی طولی نکشید که با چرخش همراه شود تا باز نشان دهد فعلا خیال صعود ندارد و بازار سهام به رنگ قرمز خو گرفته است. با این وجود به معاملات میدکو بیش ترین نقش را در کاهش امروز شاخص کل تا اینجای کار دارد

به گزارش سرویس بورس اقتصادآنلاین؛بازار امروز کار خود را مثبت و سبز آغاز کرد اما نتوانست بیشتر از یک ساعت این سبزی را حفظ کند و شاخص کل و شاخص هم وزن در مدار نزولی قرار گرفتند.گرچه همچنان اکثریت تحلیلگران،چه تکنیکالیست ها و چه بنیادی کارها،بارها عنوان کردند که سطوح فعلی سطوحی است که میتوان برای بازگشت شاخص در نظر گرفت ولی فعلا که خبری نیست و به نظر می رسد که زور فضای مبهم سیاسی و اجتماعی این روزها به تحلیل های اهالی بازار می چربد و تا این وضع تغییری نکند بازار سرمایه خیالی برای تعویض لباس قرمز رنگ خود نداشته باشد.

در نیمه معاملات امروز شاخص کل بورس با ثبت هزار و۴۲۶کاهش در میانه کانال یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحدی قرار گرفت.

میدکو با اثرگذاری بیش از یک هزار و ۹۵۰ واحد بیش‌ترین اثر را بر افت شاخص کل داشته است.

شاخص هم وزن هم کاهشی ۱۷۶واحدی را به همراه داشت.

ارزش معاملات خرد هم تا اینجا به ۸۹۰ میلیارد تومان رسیده و این در حالی است که حقیقی ها ۱۲ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

تپسیح با ۱۰۷ میلیارد تومان صدرنشین جریان ورود پول حقیقی است و وطوبی با ۱۴ و زاگرس با ۲ میلیارد تومان در رده های بعدی قرار می گیرند.

در سمت مقابل،بپاس با ۱۰.۵،میدکو با ۷ و شستا با ۴ میلیارد تومان بیشترین ها از لحاظ خروج پول حقیقی هستند.

در میان صنایع،گروه رایانه و فعالیت های وابسته به آنها با ۱۰۵ میلیارد تومان بیشترین ورود و گروه محصولات شیمیایی با ۲۹ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کرده‌اند.