۰ نفر

نهمین عرضه اولیه سال ۱۴۰۱؛

عرضه اولیه یک شرکت فولادی (۱۴ تیر) + جزییات

۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۹
کد خبر: 649747
عرضه اولیه یک شرکت فولادی (۱۴ تیر) + جزییات

نهمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱ با عرضه اولیه ۵ درصد سهام شرکت فولاد شاهرود، سه شنبه این هفته (۱۴تیرماه) در فرابورس انجام می‌شود.

اقتصادآنلاین؛  تعداد ۱۳۵ میلیون سهم معادل ۵درصد سهام شرکت فولاد شاهرود با نماد معاملاتی "فرود" با قیمت مبنای ۳۲۰ تومانی و حداکثر سهمیه ۶ میلیون و ۷۵۰  هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج سه شنبه این هفته (۱۴تیرماه) در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

photo_2022-07-02_08-59-21

مشاور این عرضه اولیه هم کارگزاری ستاره جنوب و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

شایان ذکر است در این عرضه پس از کشف قیمت، در مرحله اول به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد به منظور طی مراحل افزایش سرمایه به روش صرف سهام باسلب حق تقدم متوقف خواهد بود. در مرحله دوم، افزایش سرمایه شرکت به میزانی خواهد بود که طی آن ۱۸درصد از سهام از طریق واگذاری حق تقدم های سلب شده به عموم عرضه می شود. لذا متقاضیان باید آثار ناشی از افزایش سرمایه درمیزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

ارسال سفارش تنها از طریق ایستگاه های معاملاتی (نامک) امکان پذیر خواهد بود. همچنین ۵۰درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا ۹۰روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.