۰ نفر

براساس گزارش منتشر شده خرداد ماه در سامانه کدال؛

اسفندیاری از رشد ۸۹ درصدی فروش کاغذ فلوتینگ چکاوه خبر داد

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 647598
اسفندیاری از رشد ۸۹ درصدی فروش کاغذ فلوتینگ چکاوه خبر داد

میزان فروش کاغذ فلوتینگ کاغذسازی کاوه در خرداد ماه امسال ۳۵۰.۸۰۱ میلیون ریال است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد.

۸۹ درصد

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت در ارتباط با این گزارش اظهار داشت: کاغذسازی کاوه تمرکز خود را بر تولید کاغذهای با ارزش‌افزوده بالاتر معطوف کرده که از حاشیه سود بیشتری برخوردار هستند، بر این اساس، میزان فروش کاغذ فلوتینگ در این دوره با رشد ۸۹ درصدی، مبلغ ۳۵۰.۸۰۱ میلیون ریال است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۱۸۵.۲۶۳ میلیون ریال)، ۱۶۵.۵۳۸ میلیون ریال افزایش دارد.

۸۰ درصد

مدیرعامل کاغذسازی کاوه در ادامه گفت: میزان فروش کل کاغذسازی کاوه در خرداد ماه امسال در مجموع ۴۱۶.۷۰۹ میلیون ریال است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۳۱.۴۶۴ میلیون ریال بوده که با ۱۸۵.۲۴۵ میلیون ریال افزایش از رشد ۸۰ درصدی برخوردار است.

۶۹ درصد

وی همچنین افزود: چکاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد ماه ۱۴۰۱، در مجموع ۱.۱۰۲.۹۰۶ میلیون ریال از فروش محصولات خود درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۵۱.۴۱۴ میلیون ریال بود، با افزایش ۴۵۱.۴۹۲ میلیون ریالی، رشدی ۶۹ درصدی دارد.

اسفندیاری در پایان و در خصوص صادرات گفت: خوشبختانه کاغذ فلوتینگ کاوه از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی برای صادرات قرار دارد. در این دوره مالی، فروش صادراتی به میزان ۴۶.۱۲۰ میلیون ریال است که در مدت زمان مشابه سال گذشته هیچ صادراتی نداشتیم.

1

2

3

4

5

6