امروز معامله‌ گرها ۲۵۰ میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌ گذاری ‌ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۵.۲درصد از کل سهام سیمان‌ سفید نیریز معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۱۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خگستر»، «فزر»، «خودرو»، «فولاد» و «ورنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۲۵۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو دست به دست شد، پویا زرکان آق دره پس از معاملاتی به ارزش ۱۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۸۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۴۷۰یلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۲درصد از کل سهام سیمان‌ سفید نیریز (سنیر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۹نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.02.05

رتبه بندی ارزش معاملات 01.02.05