خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۳۶۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت خودرو و ساخت قطعات به ثبت رسید و همچنین سهام سایپا دیزل، ۵۸میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۰۴میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «خکاوه»، «ثامید» و «مادیرا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سایپا دیزل، ۵۸میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «سنیر» و «انرژی۱» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۴۴میلیارد تومان (۶۰درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۴۴میلیارد تومان (۱۰۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «خکاوه» به ۳.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۷میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سیمان، آهک و گچ» با فشار فروش ۱۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 1

Image 2