۰ نفر

مدیرعامل شستا منصوب شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبر: 629011
مدیرعامل شستا منصوب شد

میرهاشم موسوی، ابراهیم بازیان را به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛  میرهاشم موسوی، ابراهیم بازیان را به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب کرد.

در حکم صادر شده توسط میرهاشم موسوی آمده است؛

جناب آقای ابراهیم بازیان

با سلام‌وصلوات بر محمد و آل محمد (ص)

با استناد به بند (چ) ماده (۱۲) و بندهای (ج) و (چ) ماده (۱۵) اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی و با عنایت به بند (۱) مصوبات دوهزار و بیست و یکمین جلسه مکرر هیات مدیره محترم سازمان مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، مبنی بر انتخاب سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان عضو حقوقی هیات مدیره شرکت مذکور، بدینوسیله جنابعالی به‌عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و همکاری با سایر اعضای هیات مدیره شرکت، در راستای نیل به اهداف تعیین‌شده و همسو با اصول و سیاست‌های سازمان و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به سرمایه انسانی سازمان تلاش نمایید.