خالص سفارشات خرید سهام از رقم ۳۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در صنعت بانک‌ها و موسسات اعتباری بیش از سایرین بود و همچنین سهام وسالت ۲۶میلیارد تومان سفارش خرید داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «انرژی۱»، «غدشت» و «وحافظ» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انرژی۱، ۴۱میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسالت»، «خبنیان» و «واحصا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۱۰میلیارد تومان (۵۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۳۰میلیارد تومان (۷۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در چهار نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بیمه حافظ (وحافظ) به ۴.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۲میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۶میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۲۶میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 4-minImage 3-min