۰ نفر

شماره شبای سهامداران بانک های ادغامی بروزرسانی شد

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبر: 613192
شماره شبای سهامداران بانک های ادغامی بروزرسانی شد

قائم مقام مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: شماره شبای بیش از ۲ میلیون سهامدار بانک‌های ادغامی به صورت رایگان در سامانه‌های این شرکت به روز رسانی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، غلامرضا ابوترابی در مورد تغییر شماره شبای حساب بانکهای ادغامی، افزود: شماره شبای جدید یک میلیون و ۴۴۰ هزار سهامدار ۲ بانک ادغامی (انصار و قوامین) در بانک سپه در سامانه‌های سهام عدالت و سجام به روز رسانی شد.

وی اظهار داشت: پیش از این نیز شماره شبای ۶۳۳ هزار سهامدار ۳ بانک ادغامی (کوثر، حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد) در بانک سپه در سامانه‌های سهام عدالت و سجام به روز رسانی شده بود.

نایب رییس هیات مدیره سمات تصریح کرد : سهامداران بانک‌های ادغامی نیازی به مراجعه به سامانه سجام و انجام هزینه جهت ویرایش و درج شماره شبای جدید خود ندارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت سال گذشته نتوانستند سود سال ۱۳۹۸ خود را دریافت کنند، افزود : این افراد باید هر چه سریعتر ثبت نام و احراز هویت خود را در سامانه سجام sejam.ir انجام دهند تا بتوانند سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کنند.

ابوترابی خاطر نشان کرد: براساس مصوبه اخیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهامداران سهام عدالت تا پایان اسفندماه امسال از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به صورت منسجم پرداخت خواهد شد.