۰ نفر

در گفت‌وگوی اقتصادآنلاین با یک کارشناس بررسی شد؛

پیش بینی بورس فردا ۲۵ بهمن / روزهای روشنی در انتظار بازار است

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹
کد خبر: 610603
پیش بینی بورس فردا ۲۵ بهمن /  روزهای روشنی در انتظار بازار است

طبق تحلیل کارشناسان، شاخص کل و شاخص هم وزن همچنان در کانال نزولی خود پایدارند و نشانه‌ای از تغییر روند در آنها وجود ندارد.

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ بر اساس پیش‌بینی کارشناسان به نظر می‌رسد فشار فروش در روزهای آینده کاهش یابد و معاملات به مراتب وضعیت بهتری داشته باشند.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت: معاملات بورس امروز همچون یکشنبه‌ هفته‌های گذشته در بازه منفی معامله شد و گروه‌های بزرگ بازار نیز با قرار گرفتن در مدار نزولی به صف فروش نشستند. اما در این میان، زراعتی‌ها و قندی‌‌ها با سفارش خرید همراه شدند و معاملات خوبی را برای خود رقم زدند.

علی عصاری

وی بیان کرد: ارزش معاملات خرد سهام همچنان در سطح پایینی قرار دارد و امروز نیز این متغیر رقم دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان را به ثبت رساند. به طور کلی نکته مورد توجه پیرامون معاملات امروز، نمادهای تاثیرگذار در شاخص فرابورس بودند. این موضوع نشان می‌دهد که نقدینگی در حال ورود به نمادهای نوظهور است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد فشار فروش در معاملات فردا کاهش یابد و بازار به تعادل برسد. همچنین انتظار می‌رود بورس در هفته آینده وضعیت بهتری داشته باشد.

وی با بررسی وضعیت شاخص کل و شاخص هم وزن بیان کرد: شاخص کل همچنان در روند نزولی قرار دارد و امروز نیز با پایداری در این کانال نزولی به محدوده یک میلیون و ۲۷۶هزار واحد سقوط کرد. شاخص هم وزن نیز در حال نوسان در کانال حمایتی خود بوده و تاکنون نشانه‌ای از تغییر روند در آن مشاهده نشده است.