۰ نفر

چه کسانی از آب گل آلود بورس ماهی گرفتند؟

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸
کد خبر: 607290
چه کسانی از آب گل آلود بورس ماهی گرفتند؟

یک مدرس بازار سرمایه از تدوین منشوری برای مدرسین بازار سرمایه خبر داد و گفت: هر مدرسی که قصد آموزش داشته باشد، ملزم به امضای این منشور است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ نوید خاندوزی ، درباره تدوین منشور اخلاقی مدرسین بازار سرمایه گفت: هدف اول تدوین چنین منشوری باب توسعه آموزش و رفع موانع پیش روی هر فردی است که توانایی آموزش مباحث مالی و بورسی از هر نقطه در کشور را دارد. قرار بر این است تا شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس با ساماندهی به این موضوع محدودیت ها را از بین ببرد، همچنین در مرام نامه ای که تدوین شده مباحث بسیار ساده، کلی و اخلاقی یعنی موضوعاتی که هر مدرسی آن را می پذیرد و قطعا در شیوه تدریس خود بکار می برد ذکر شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست بندهای عنوان شده را باید پذیرفت و مرحله بعد مشخصات هر فرد درج می شود و پس از بررسی نهایی در لیست مدرسین شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس قرار می گیرد. ساماندهی حوزه آموزش مهمترین هدف تدوین منشور اخلاقی مدرسین بازار سرمایه است و افرادی که علاقه مند به فعالیت در این حوزه هستند بتوانند با کمترین موانع و نظارت اولیه فعالیت خود را انجام دهند.  

این تحلیلگر بازار سرمایه افزود: منظور از نظارت اولیه، تاییدیه ابتدایی است که توسط کمیته ای متشکل از فعالان بازار سرمایه انجام می شود، البته که سعی شده تدریس های ساده نه صرفا تخصصی هم مورد تایید باشد چون باید انرژی بیشتری برای آموزش بگذاریم تا افرادی که وارد بازار سرمایه می شوند و حداقل اطلاعات دارند با مفاهیم بورسی برای سرمایه گذاری در این بازار آشنا شوند. این اقدام قطعا الگوی مناسبی برای مرحله بعد که ساماندهی فضای مجازی است محسوب می شود.