امروز معامله‌گرها ۱۴۰میلیارد تومان سهام تجلی توسعه معادن و فلزات خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۲.۲درصد از کل سهام تجلی معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز، در مجموع حدود دو هزار و ۲۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «تجلی»، «شتران»، «فملی»، «نوری» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۱۴۰میلیارد تومان سهام تجلی توسعه معادن و فلزات دست به دست شد، پالایش نفت تهران پس از معاملاتی به ارزش ۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با افت ۷.۱درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۳۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۲۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۲درصد از کل سهام «تجلی» معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۸نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.11.04

رتبه بندی ارزش معاملات 00.11.04.g