۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال ‌نگر ۹خرداد۱۴۰۰ / افزایش ۷۰درصدی قیمت شکر!

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
کد خبر: 532159
کدال ‌نگر ۹خرداد۱۴۰۰ / افزایش ۷۰درصدی قیمت شکر!

شبندر و سکاب سهامدارانشان را برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه دعوت کردند. همچنین وملی، شنفت و بپاس تاریخ توزیع سود سهامداران خود را اعلام کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینسهیل بانی؛ کدال‌نگر ۹ خرداد ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«فجر»: سهامداران شرکت فولاد امیر کبیر کاشان، بر افزایش سرمایه ۱۸۶درصدی این شرکت از محل سود انباشته مهر تایید زدند.

«وسکاب»: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها سهامدارانش را برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کرد. 

«قرن»: سهامداران شرکت پدیده شیمی قرن، با افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی موافقت کردند.

«ورازی»: مجمع فوق العاده بیمه رازی، با افزایش سرمایه ۵۳۵درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت کرد.

«شبندر»: مجمع فوق العاده سهامداران پالایش نفت بندرعباس، برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، به مجمع عمومی فوق العاده فراخوانده شدند.

اطلاعیه‌ها

«واعتبار»: شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران از عدم حصول نتیجه از مزایده واگذاری سهام شرکت سرمایه گذاری وثوق امین خبر داد.

«قمرو»: شرکت قند مرودشت از افزایش ۷۰درصدی قیمت شکر سفید خبر داد.

«کقزوی»: شرکت شیشه قزوین اعلام کرد یک باب ساختمان در تهران و دو دستگاه آپارتمان مسکونی واقع در مشهد را به مبلغ ۸۰میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در یک مزایده به فروش رسانده است.

پرداخت سود

«ما»: شرکت بیمه ما، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۱,۲۸۴ریال سود محقق کرده ‌است که ۶۵۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«دکیمی»: شرکت صنعتی کیمیدارو، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۱,۲۰۴ریال سود محقق کرده ‌است که ۹۷۰ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«کرماشا»: شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۳,۵۲۳ریال سود محقق کرده‌است که ۱,۱۰۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد. 

«شجم»: شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید، اعلام کرد ۳۰۰ریال از ۳۹۰ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«سبهان»: شرکت سیمان بهبهان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۶,۰۲۵ریال سود محقق کرده‌است که ۵,۷۳۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«کزغال»: شرکت زغال سنگ پروده طبس، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۴,۱۱۳ریال سود محقق کرده‌است که سه هزار ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«فجر»: بنابر اعلام شرکت فولاد امیر کبیر کاشان ، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۱۳,۵۶۸ریال سود کسب کرده است و ۴,۵۰۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

 «وملی»: گروه صنعتی ملی اعلام کرد سود سهامداران حقیقی شرکت از تاریخ ۱۴۰۰.۰۹.۳۰ پرداخت خواهد شد.

«دسبحا»: گروه دارویی سبحان اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت می‌توانند بسته به تعداد سهام خود، از ۱۴۰۰.۰۸.۱۹ تا ۱۴۰۰.۱۰.۲۲، سود سهام سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ را دریافت کنند. 

«بنیرو»:بنابر اعلام شرکت نیروترانس، سود سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ ۱۴۰۰.۰۷.۱۰ توزیع خواهد شد.

«بنو»: بیمه تجارت نو اعلام کرد سهامداران حقیقی شرکت می‌توانند از اول تا ۳۱ام شهریور ۱۴۰۰ با مراجعه به شعب بانک تجارت سود سهام خود را دریافت کنند.

«شنفت»: شرکت نفت پارس اعلام کرد سود سهامداران حقیقی که در سامانه  سجام ثبت نام کرده‌اند از تاریخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۰و از طریق سامانه سجام به حساب آنان واریز خواهد شد.

«بپاس»: سود سهامداران حقیقی بیمه پارس از تاریخ ۱۴۰۰.۰۵.۰۲ لغایت ۱۴۰۰.۰۵.۳۱ به حساب‌های بانکی اعلام شده آن‌ها واریز خواهد شد.

صورت‌های مالی

«فایرا»: طبق صورت‌ مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت آلومینیوم ایران، در این مدت هزار و ۵۸۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم ۱,۶۴۴ریال رقم خورد.