۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران خگستر (۴خرداد) / خگستر سبزپوش شد

۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 530775
ویژه سهامداران خگستر (۴خرداد) / خگستر سبزپوش شد

در بورس امروز خگستر پنج درصد رشد کرد و باقبال خوبی از طرف معامله‌گران رو به رو شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت گسترش ‌سرمایه گذاری ‌ایران خودرو با رشد حدود پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت گسترش‌ سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۸۶۹ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۴۰۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۸۶۳ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خگستر» به رقم ۷۵میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۹درصد از سهام شرکت گسترش‌سرمایه‌گذاریی ایران‌خودرو را حقیقی‌ها و یک درصد دیگر را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۶۵میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۹میلیون سهم (۱۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

«خگستر» پس از آغاز معاملات به صف خرید نشست. این صف یک مرتبه عرضه شد اما دوباره به صف خرید دیگری برای این نماد تشکیل شد. پس از دقایقی معاملات دوباره به صورت متعادل پیش رفت و در آخر بازار هم تا یک قدمی صف خرید مجدد پیش رفت. گفتنی است این نماد پس از تجربه ۶روز سرخ‌پوشی امروز با رشد قیمت مواجه شد. همچنین خودرویی‌ها امروز دومین گروه با بیشترین ورود پول افراد حقیقی بودند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خگستر4خرداد