امروز معامله‌گرها ۲۶۰میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۳.۲درصد از کل سهام شرکت لیزینگ آریا دانا معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هزار و ۶۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وپاسار»، «وبصادر»، «وتجارت»، «فولاد» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۲۶۰میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد دست به دست شد، بانک صادرات پس از معاملاتی به ارزش ۱۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک تجارت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که ۵۲۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۲۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۲درصد از کل سهام شرکت لیزینگ آریا دانا (ولانا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۹.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.02.19

رتبه بندی ارزش معاملات 00.02.19