۰ نفر

بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران در راه بازار سرمایه؛

نماد معاملاتی گروه صنعتی «انتخاب» درج شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹
کد خبر: 524713
نماد معاملاتی گروه صنعتی «انتخاب» درج شد

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان به‏ عنوان بزرگ‌ترین مجتمع‏ تولیدکننده لوازم ‏خانگی کشور که سبد کاملی از انواع لوازم ‏خانگی با برندهای اسنوا، دوو و بُست را تولید می ‌کند، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، با نماد معاملاتی «انتخاب» به عنوان دویست و چهل و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست فرابورس ایران درج شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مدیر پذیرش فرابورس ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش ازتاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۱ به عنوان دویست و چهل و چهارمین نماد معاملاتی (هفتاد و دومین شرکت در بازار اول)، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج گردید. 

بنابراین گزارش، بر اساس مصوبه هیات پذیرش فرابورس، در روز عرضه اولیه باید ۱۰درصد از سهام این شرکت معادل یک‌میلیارد سهم به عموم عرضه شود که پس از اتمام مراحل ارزش‌گذاری، قیمت هر سهم آن مشخص خواهد شد.

گروه انتخاب الکترونیک آرمان در کنار انجام فعالیت تولیدی در حوزه محصولات برودتی (انواع یخچال و فریزر)، سهامدار عمده دو شرکت تولید قطعات لوازم‌ خانگی، چهار شرکت تولید محصولات نهایی اعم از محصولات شوینده (ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی)، محصولات صوتی و تصویری، گازسوز (انواع اجاق‌ گاز)، کولرگازی و لوازم‌خانگی کوچک (مایکروفر، هود)، سه شرکت فروش، شرکت حمل‌ونقل و شرکت خدمات پس از فروش بوده و زنجیره کامل صنعت لوازم‌خانگی را در اختیار دارد.

فرابورس ایران