۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۷ اردیبهشت) / اقبال ۳۰میلیارد تومانی حقیقی‌ها از فولاد مبارکه

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹
کد خبر: 523713
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۷ اردیبهشت) / اقبال ۳۰میلیارد تومانی حقیقی‌ها از فولاد مبارکه

سهام فولاد مبارکه اصفهان امروز نیز سبزپوش شد و بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز‌ کاری گذشته سبز‌پوش شد و حدود پنج درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» امروز بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل گذاشت(۳۲۳۸واحد). سهام فولاد مبارکه معاملات امروز را متعادل آغاز کرد و روندی صعودی در قیمت خرید و فروش در پیش گرفت که در نهایت به صف خرید ۵۰میلیونی منجر شد. این صف رفته رفته سبک‌تر و در دقایق پایانی بازار عرضه شد و در ادامه متعادل معامله شد. گفتنی است امروز گروه فلزات اساسی بیشترین ورود پول حقیقی‌ها را ثبت کرد و این نماد نیز شاهد ورود ۳۰میلیاردی افراد حقیقی بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۶۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین حدود ۱۲۲میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۶۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۵۴میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۸۳درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۷۶میلیون برگه سهم(۶۲درصد) را اشخاص حقیقی و ۴۶میلیون برگه سهم(۳۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد7اردیبهشت