خالص سفارشات فروش سهام به پنج هزار و ۸۸۵میلیارد تومان می‌رسد.، «فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف بیمه زندگی باران به ۹.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۸۸۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «کویر» و «تپکو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۲۴۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «باران»، «غگیلا» و «سیتا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۷۰میلیارد تومان (۹۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۹۰میلیارد تومان (۲۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 4 نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۷۳ماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بیمه زندگی باران به ۹.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۵۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «تجارت عمده فروشی» با تقاضای خرید ۴۲میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۱درصد از ۶هزار و ۲۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۵۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۹۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۸۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدبرترین صفوف خرید و فروش 1400.02.07

نقشه صفوف خرید و فروش بورس   1400.02.07