امروز معامله‌گرها ۲۳۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت و ۵.۴درصد از کل سهام شرکت لیزینگ آریا معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۷۸۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «وبملت»، «خودرو»، «خساپا» و «وتجارت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۲۳۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش ۲۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که ۷۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۳۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۴درصد از کل سهام شرکت لیزینگ آریا دانا (ولانا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۵۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۰نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.01.31

رتبه بندی ارزش معاملات 00.01.31