۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۳۰فروردین۱۴۰۰ / جهش ١٣۶درصدی سود شستا در ٩ماهه گذشته

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴
کد خبر: 521789
کدال‌نگر ۳۰فروردین۱۴۰۰ / جهش ١٣۶درصدی سود شستا در ٩ماهه گذشته

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایه ٣٩٨درصدی وتوسکا و افزایش سرمایه ١١٠درصدی آپ به تصویب هیات مدیره رسید. انرژی برای هر سهم ٨٩٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶٠درصدی داشته است.

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«انرژی»: هیات مدیره شرکت بورس انرژی ایران افزایش سرمایه ٢٠٠درصدی از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها را تصویب کرد.

«وتوسکا»: هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا افزایش سرمایه ٣٩٨درصدی از محل آورده نقدی را تصویب کرد.

«آپ»: حسابرس افزایش سرمایه ١١٠درصدی شرکت آسان پرداخت پرشین از محل سود انباشته را تایید کرد.

«ثالوند»: هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند افزایش سرمایه  ۶۰درصدی از محل سود انباشته را تصویب کرد.

«گوهران»: حسابرس افزایش سرمایه ۶٢درصدی سرمایه گذاری توسعه گوهران امید از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامدارن فعلی،مطالبات حال شده و سود انباشته را تایید کرد.

اطلاعیه‌ها

«سباقر»: سیمان باقران تسویه بخشی از اصل بدهی تسهیلات بانک ملی را ٧درصد نسبت به کل دارایی و ٢١درصد کل فروش در سال مالی قبل اعلام کرد.

صورت‌های مالی و گزارش‌های ماهانه

«فن آوا»: شرکت گروه فن آوا در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢۴ریال زیان محقق کرد در حالی که در دوره قبل ٩ریال سود شناسایی کرده بود.

«حپارسا»: شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠٢٨ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ١١٧درصدی داشته است.

«غدشت»: شرکت دشت مرغاب طی گزارش ۹ماهه منتهی به اسفند ٩٩ خود با ثبت فروش ۴۴۷میلیارد تومانی، به ازای هر سهم سودی بالغ بر ۶۳۶۴ریال ساخته است. همچنین سودآوری شرکت نسبت به دوره مالی مشابه سال گذشته بیش از ۳۸۰درصد رشد داشته است.

«شتوکا»: شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢٠٠٣ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۶درصدی داشته است.

«سیمرغ»: شرکت سیمرغ در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم  ۶۶١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٣۵١درصدی داشته است.

«انرژی»: شرکت بورس انرژی ایران در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨٩٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶٠درصدی داشته است.

«توسن»: شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین، در ٣ماهه منتهی به اسفند ١٣٩٩ حدود ۵٨میلیارد تومان درآمد داشت که ٣٠میلیارد تومان متعلق به اسفند ماه می باشد. همچنین توسن، برای هر سهم ٣١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٩٢درصدی داشته است.

«کپرور»: شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش کپرور در اسفند ماه بیش از ۱۱۰میلیارد تومان فروش داشته است.

«ونیکی»: شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٧۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٣٠درصدی داشته است.

«شستا»: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در ٩ماهه منتهی به اسفند ١٣٩٩ با سرمایه ١۴٢٠٠میلیارد تومان ، ۵٩٧ ریال برای هر سهم سود محقق کرده است. گفتنی است در این دوره درآمد سود سهام ١٢٣درصد و سود فروش سرمایه گذاری ها با افزایش ١١٣درصدی به هشت هزار و ۶۸۰میلیارد تومان رسیده است. همچنین سود خالص ٩ماهه حدود هشت هزار و ۴۷۰میلیارد تومان می‌باشد.

«وملت»: شرکت سرمایه گذاری ملت در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره قبل ۴١درصد افزایش زیان داشت.

«ولغدر»: شرکت لیزینگ خودرو غدیر در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨٢ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل ٣٨درصد کاهش داشت.

«دکپسول»: شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣٧٩٣ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٠٩درصدی داشته است.

«حتوکا»: شرکت حمل و نقل توکا در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨٢١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٣١درصدی داشته است.

«وپست»: شرکت پست بانک ایران در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢١١٨ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶٠٣درصدی داشته است.

«سپاها»: شرکت سیمان سپاهان در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۵٠٨ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٨۴درصدی داشته است.

«سفارس»: شرکت سیمان فارس در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢۶۴۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٩۵درصدی داشته است. سود خالص در این دوره به ۶٢میلیارد تومان رسید.

«کفپارس»: شرکت فرآورده های نسوز پارس در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۵۵ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ٧ریال زیان ساخته بود.

«قشهد»: شرکت شهد در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠١۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٢۴درصدی داشته است.

«دیزدباد»: شرکت مرغ مادر دیز باد، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش دیزباد در اسفند ماه حدود ۲۸میلیارد تومان فروش داشته است.

«آ.س.پ»: شرکت آ.س.پ در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم  ٧٠ریال زیان محقق کرد، که در دوره مشابه قبل ٣٨ریال زیان بود.

«زگلدشت»: شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ با سرمایه ٧٠میلیارد تومان برای  هر سهم ۵٩۶ریال سود محقق کرد، که با احتساب افزایش سرمایه، ٢۵درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.

«وهنر»: شرکت گروه توسعه هنر ایران در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۶٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٨١درصدی داشته است.

«بموتو»: شرکت موتوژن در ۶ماهه منتهی به اسفند ١٣٩٩ مبلغ ۴۵٨٩ریال سود محقق کرده است که ١۵۵درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است. در این دوره درآمدهای عملیاتی ٧٧درصد و سود عملیاتی ١۶٣درصد رشد داشته است.

«اپال»: شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس، در ١٢ماهه منتهی به دی ٩٩ برای هر سهم ٧٠٢ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٨درصدی داشته است.

«اتکای»: شرکت بیمه اتکایی ایرانیان در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠٩ ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ١٧درصدی داشته است.

«سمازن»: شرکت سیمان مازندران در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣۴٣ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ١٠٣درصدی داشته است.

«وآداک»: شرکت صنعت و تجارت آداک، در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢۶۵ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل کاهش ٣٢درصدی داشته است.

«سیمرغ»: شرکت سیمرغ در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۶۶١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٣۵١درصدی داشته است.

«کآرا»: شرکت صنایع سرام آرا در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢۵ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ١٧ریال زیان شناسایی کرده بود.

«دیران»: شرکت ایران دارو در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣٠٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶٣درصدی داشته است.

«بگیلان»: شرکت توسعه مسیر برق گیلان در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١۶٢ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٨١درصدی داشته است.

«وآذر»: شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم  ١٠٨٢ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ٢١٣ریال زیان شناسایی کرده بود.

«بهپاک»: شرکت صنعتی بهپاک در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١۶١۴ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۶٢درصدی داشته است.

«ثپردیس»: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٩٢درصدی داشته است.

«وخارزم»: شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در ٩ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨٢۴ریال سود محقق کرد که با احتساب افزایش سرمایه، به نسبت دوره قبل رشد ۶۵١درصدی داشته است.

«وارس»: شرکت سرمایه‌گذاری ارس صبا در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٩۵درصدی زیان داشته است.

«وبرق»: شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٧ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل کاهش ٣۶درصدی داشته است.

«ثفارس»: شرکت عمران و توسعه فارس در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٩١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٩۴درصدی داشته است.

«گکیش»: شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران-کیش، در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٧ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٧٩درصدی داشته است.

«نسوز پارس»: شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۵۵ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ٧ریال زیان ساخته بود.

«قشهد»: شرکت شهد، در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠١۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٢۴درصدی داشته است

«ثنور»: شرکت سرمایه‌گذاری کوه نور در ٩ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٧٢ریال سود محقق کرد، که با احتساب افزایش سرمایه، ١٠٢٢درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.

«ثنوسا»: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل در ۶ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٩٨ریال زیان محقق کرد، که در دوره مشابه قبل ٨٩ریال سود بود.

«وصنا»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۶٣۴ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ٢۵۵درصدی داشته است.