امروز معامله‌گرها ۱۷۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۶.۵درصد از کل سهام رافزا معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هزار و ۷۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «رافزا»، «شستا»، «وپاسار» و «سمایه» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۱۷۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، رایان هم افزاپس از معاملاتی به ارزش ۱۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۲۱۸میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «مواد و محصولات دارویی» با معاملات ۲۱۴میلیارد تومانی دوم شد و «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۶.۵درصد از کل سهام رافزا معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۴.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.01.15

رتبه بندی ارزش معاملات 00.01.15