۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام اپال دارید، بخوانید (۱۵فروردین)/ خرید ۶۵درصدی حقوقی

۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸
کد خبر: 517707
اگر سهام اپال دارید، بخوانید (۱۵فروردین)/ خرید ۶۵درصدی حقوقی

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با افت قیمت ۱.۵درصدی مواجه شد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی حدود ۱.۵ درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۱۷,۷۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۳درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۹میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۷,۷۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به رقم ۳۴میلیارد تومان رسید. همچنین ۳۵درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و ۶۵درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را حقیقی‌ها به فروش رساندند.

«اپال» امروز متعادل و در پایین‌ترین قیمت‌ها معامله شد. گفتنی است سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس چهارشنبه ۶اسفند عرضه اولیه شد. این نماد تا یک هفته بعد از عرضه اولیه نیز رشد کرد اما روز چهارشنبه ۱۳اسفند، صف خرید آن عرضه شد و شنبه ۱۶اسفند با افت قیمت مواجه شد. با این حال پس از دو روز سرخ‌پوشی، دوباره به روند صعودی خود بازگشت و تا روز ۲۶اسفند رشد کرد. با این حال این نماد آخرین روز بورس ۹۹ را با سرخ پوشی ترک کرد. همچنین دو روز ابتدایی سال۱۴۰۰ را به روند سرخ نزولی خود ادامه داد اما دو روز پایانی هفته گذشته سبز پوشید. با این حال این نماد در هفته جاری با افت قیمت رو به رو شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اپال15فروردین