۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۲۰اسفند)/ شستا سبز باقی نماند

۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۲۶
کد خبر: 512691
اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۲۰اسفند)/ شستا سبز باقی نماند

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس حدود دو درصد افت کرد و به عنوان دومین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص کل ثبت شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حدود دو درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهامداران «شستا» در ابتدا معاملات امروز، صف فروش نسبتا سبکی تشکیل دادند اما پس از دقایق کوتاهی این صف برچیده شد و به صورت متعادل داد و ستد شد. معاملات این نماد به همین صورت ادامه داشت تا اینکه در اواخر نیمه دوم بازار دوباره به صف فروش نشست. این نماد پس از سپری کردن ۱۶روز سرخ، در سه روز گذشته با رشد مواجه شد و امروز به عنوان دومین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص کل ثبت شد(۷۰۰واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۸,۹۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن ۶۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۸,۹۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۱۲۴میلیارد تومان رسید. همچنین ۴۶درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۵۴درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۶۱میلیون برگه سهم (۹۴درصد) را افراد حقیقی و تعداد حدود چهار میلیون سهم (۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا20اسفند