۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۱۹اسفند)/ حقیقی‌ها برکت را سبزپوش نگه داشتند

۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵
کد خبر: 512401
اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۱۹اسفند)/ حقیقی‌ها برکت را سبزپوش نگه داشتند

در پایان معاملات بورس امروز سهام برکت با رشد ۴.۲درصدی مواجه شد. معاملات امروز گروه دارویی برکت با صف خرید همراه بود اما این صف در دقایق پایانی برچیده شد. بیشترین ورود پول حقیقی در این نماد اتفاق افتاد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با رشد حدود ۴.۲درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«برکت» در دقایق ابتدایی بازار متعادل معامله شد. سپس به صف خرید نشست. این صف چند مرتبه برچیده شد اما همچنان ادامه داشت. در نهایت ۳۰دقیقه پایانی بازار بدون صف و متعادل معامله شد. این نماد روز گذشته پس از چهار روز رشد متوالی با افت قیمت مواجه شد و امروز دوباره سبزپوش شد. گفتنی است حجم معاملات «برکت» نسبت به روز گذشته حدودا ۴۰برابر شده است. همچنین بیشترین ورود پول حقیقی در این نماد رقم خورد.

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد ۳۱,۷۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۴.۵درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۰۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۱,۶۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم ۶۵۵میلیارد تومان رسید. همچنین اکثر خریداران سهام برکت حقیقی‌ها بودند. از طرف دیگر، ۱۵۸میلیون برگه سهم (۷۶درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۸میلیون سهم (۲۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت19اسفند