۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۹۹.۱۲.۱۹)

بازگشت شستا به مدار نزولی/ رشد شستا دوامی نیاورد

۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۴
کد خبر: 512386
بازگشت شستا به مدار نزولی/ رشد شستا دوامی نیاورد

در معاملات بورس امروز شستا با افت دو درصدی قیمت ۱۸,۸۶۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۳۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید  

اقتصادآنلاین- هاناپاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۹,۳۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از نیم درصد درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۷۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۸,۸۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۱۳۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین  ۹۰درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و حدود ۱۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۶۷میلیون برگه سهم (۹۵درصد) را اشخاص حقیقی و حدود چهار میلیون برگه سهم (پنج درصد) را اشخاص حقوقی به فروش رساندند.

در معاملات امروز شستا با ثبت افت دو درصدی تغییر مسیر داد و به مدار نزولی بازگشت. این نماد بورسی معاملات پرنوسانی را برای خود رقم زد و در نهایت با زیان به معاملات خود پایان داد.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

شستا