۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۱۸اسفند)/ شستا در یک قدمی صف خرید

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹
کد خبر: 512038
اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۱۸اسفند)/ شستا در یک قدمی صف خرید

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس حدود پنج درصد رشد کرد و به عنوان سومین نماد تاثیرگذار بر رشد شاخص کل ثبت شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حدود ۴.۵درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

معاملات امروز «شستا» متعادل رقم خورد و در ساعت ابتدایی و همینطور دقایق پایانی بازار به سقف قیمت مجاز خود نزدیک شد. هم‌گروهی‌های این نماد نیز سبزپوش شدند. این نماد در روز گذشته پس از ۱۶روز افت قیمت رنگ رشد را دید و سبزپوشی آن تا امروز نیز ادامه پیدا کرد. شستا به عنوان سومین نماد تاثیرگذار بر رشد شاخص کل ثبت شد(۱۶۶۰واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۹,۴۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۶درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن ۱۰۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۹,۱۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۲۰۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۶۸درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۳۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۵میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را افراد حقیقی و تعداد ۱۰میلیون سهم (۱۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا 18 اسفند