۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

روز پر رونق «بپیوند»/ صعود بپیوند با صف خرید ادامه یافت

۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
کد خبر: 511450
روز پر رونق «بپیوند»/ صعود بپیوند با صف خرید ادامه یافت

امروز سهامداران شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با جابجایی ۱۷میلیون و ۵۰۰هزار برگه سهم، رشد ۵.۲درصدی این نماد را رقم زدند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن اخبار سهام بپیوند اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ در معاملات بورس امروز سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس ۵.۲درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. «بپیوند» قیمت پایانی ۱۵,۰۸۲ریال را رقم زد و به این ترتیب روز معاملاتی آتی خود را با همین قیمت آغاز خواهد کرد. 

«بپیوند» که در ابتدای معاملات متعادل خرید و فروش می‌شد، پس از گذشت ۳۰دقیقه صف خرید تشکیل داد و این صف که به بیش از ۶میلیون برگه سهم هم رسید، تا پایان بازار پابرجا ماند. بپیوند در آخرین معاملات امروزش با ۶درصد رشد، قیمت ۱۵,۱۹۴ریال را ثبت کرد و در بین نماد‌های پرتراکنش جای گرفت.

امروز سهامداران «بپیوند» پس از معاملاتی به ارزش بیش از ۲۶میلیارد تومان، ۱۷میلیون و ۵۰۰هزار برگه سهم این نماد را رد و بدل کردند. حقیقی‌ها در دو سمت خرید و فروش پیشتاز بودند. در سمت خرید آن‌ها ۹۹درصد سفارشات را ثبت کرند و حقوقی‌ها تنها یک درصد از سهام «بپیوند» را خریدند. در طرف دیگر بازار اشخاص حقیقی ۹۴درصد سفارشات فروش «بپیوند» را ثبت کردند و کد‌های حقوقی فروشنده ۶درصد سهام این شرکت بودند. لازم به ذکر است حجم معاملات امروز بپیوند حدود سه برابر میانگین معاملات ماه این نماد بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بپیوند