۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

صفوف فروش بانکی‌ها برچیده شد/ وضعیت سهام بانک تجارت، صادرات و ملت در بورس امروز

۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴
کد خبر: 508524
صفوف فروش بانکی‌ها برچیده شد/ وضعیت سهام بانک تجارت، صادرات و ملت در بورس امروز

با جمع شدن صف فروش دارا یکم، تحرکاتی برای جمع آوری صفوف فروش بانکی‌ها آغاز شد. معاملات سهام بانک تجارت، صادرات و ملت مشابه یک دیگر رقم خورد. هر سه این نمادها برای هشتمین روز با افت قیمت مواجه شدند.

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ با برچیده شدن صف فروش صندوق دارا یکم، صف فروش نمادهای بانکی نیز در پایان معاملات امروز بورس اوراق بهادار برچیده شد. وضعیت معاملات امروز سهام بانک تجارت، صادرات و ملت به شرح زیر است:

بانک تجارت

سهام بانک تجارت در معاملات امروز بازار سهام با ۱.۵درصد افت رو به رو شد. سهامداران بانک تجارت تا دقایقی قبل از پایان معاملات در صف فروش سنگینی به انتظار نشسته بودند. حجم این صف در دقایقی از ۴۸۰میلیون نیز عبور کرد. اما در نیم ساعت پایانی بازار این صف برچیده شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. 

قیمت آخرین معاملات و همینطور قیمت پایانی آن به ۲,۷۴۰ریال رسید. با جا به جایی ۵۶۴میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روزهای گذشته به شدت افزایش یافت. حدود ۳۰درصد خریداران و ۱۰درصد فروشندگان این نماد حقوقی ها بودند.

بانک صادرات

سهام بانک صادرات در معاملات امروز بازار سهام با دو درصد افت رو به رو شد. سهامداران بانک صادرات نیز تا دقایقی قبل از پایان معاملات در صف فروش سنگینی به انتظار نشسته بودند. حجم این صف در دقایقی از ۲۱۰میلیون نیز عبور کرد. اما در نیم ساعت پایانی بازار این صف برچیده شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. 

گفتنی است حدود ۲۰درصد خریداران و ۱۰درصد فروشندگان این نماد حقوقی ها بودند. همچنین قیمت پایانی سهام بانک صادرات به ۲,۵۰۰ریال رسید. با جا به جایی ۲۵۵میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روزهای گذشته به شدت افزایش یافت.

بانک ملت

سهام بانک ملت در معاملات امروز بازار سهام با یک درصد افت رو به رو شد. سهامداران بانک ملت تا دقایقی قبل از پایان معاملات در صف فروش سنگینی به انتظار نشسته بودند. حجم این صف در دقایقی از ۱۹۰میلیون نیز عبور کرد. اما در نیم ساعت پایانی بازار این صف برچیده شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. 

با جا به جایی ۲۳۳میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روزهای گذشته به شدت افزایش یافت. همچنین قیمت پایانی سهام بانک ملت به ۳,۸۳۰ریال رسید. گفتنی است حدود ۳۰درصد خریداران و ۲۵درصد فروشندگان این نماد حقوقی ها بودند.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

وتجارت5اسفند

وبصادر5اسفند

وبملت5اسفند