۰ نفر

سهامداران فملی بخوانند (۹۹.۱۲.۴)

ثبت ارزش معاملات ۳۵۰میلیارد تومانی فملی/ تلاش فملی برای سبزپوشی بی‌ثمر ماند

۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹
کد خبر: 508090
ثبت ارزش معاملات ۳۵۰میلیارد تومانی فملی/ تلاش فملی برای سبزپوشی بی‌ثمر ماند

فملی امروز با افت کمی نسبت به روزگذشته قیمت ۱۲,۵۶۰را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به ۲۸۰میلیون برگه سهم نزدیک شد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت کمی نسبت به روزگذشته مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۶۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۱۸۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۵۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز فملی از رقم ۳۵۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۱درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۲۵۰میلیون برگه سهم (۸۹درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۰میلیون برگه سهم (۱۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

در معاملات امروز فملی با ثبث حجم معاملات ۲۷۹میلیونی، بیشترین حجم معامله را از آن خود کرد. این نماد بورسی با افت کمی نسبت به روز گذشته باز هم نتوانست به سیر صعودی بازگردد. به عبارتی دیگر رشد قیمت‌های جهانی نیز نتوانست انگیزه‌ای برای خریداران ایجاد کند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

فملی