۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ شستا صدر ارزش معاملات را پس گرفت

۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸
کد خبر: 505620
بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ شستا صدر ارزش معاملات را پس گرفت

امروز معامله‌گرها ۳۶۰میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۲۲درصد از کل سهام گروه توسعه هنر ایران معامله شد.

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع بیش از ۱۰هزار و ۷۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «وهنر»، «برکت»، «خودرو» و «وتجارت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۳۶۰میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، گروه توسعه هنر ایران پس از معاملاتی به ارزش ۲۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تامین سرمایه امین پس از بازگشایی ۳.۹درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۹۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۸۸۰میلیارد تومانی دوم شد و « خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲۲درصد از کل سهام گروه توسعه هنر ایران معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۶.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۶ نماد نخست اختصاص داشت.

بورس

بورس