۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ کاهش ۲۰درصدی ارزش معاملات با وجود بهبود تقاضا در بازار

۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۲۵
کد خبر: 499543
بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ کاهش ۲۰درصدی ارزش معاملات با وجود بهبود تقاضا در بازار

امروز معامله‌گرها ۹هزار و ۷۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۶درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع ۹هزار و ۷۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «دانا»، «وکبهمن»، «کاما»، «خبهمن» و «کرمان» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته حدود ۱۸۵میلیارد تومان سهام بیمه دانا دست به دست شد، مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام باما نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود ۹۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۸۳۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۲.۶درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین(چخزر) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۱سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۷۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

ارزش معاملات 99.11.01

رتبه بندی ارزش معاملات 99.11.01