۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد مبارکه دارید بخوانید (۲۹دی)/ خروج ۱۰۵میلیاردی حقیقی از فولاد

۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸
کد خبر: 498962
اگر سهام فولاد مبارکه دارید بخوانید (۲۹دی)/ خروج ۱۰۵میلیاردی حقیقی از فولاد

سهام فولاد مبارکه اصفهان با افت پنج درصدی خود بیشترین تاثیر منفی در ریزش ۳۷هزار واحدی امروز را به نام خود زد. همچنین بیشترین خروج پول توسط اشخاص حقیقی در فولاد دیده شد و به قیمت ۹۸۱تومان رسید.

 برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن اخبار سهام فولاد مبارکه اصفهان  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۴.۹درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۸۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین ۱۷۰میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۸۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۶۸میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۳۱درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۶۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۶۰میلیون برگه سهم (۹۳درصد) را افراد حقیقی و تعداد ۱۲میلیون سهم (۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد دقایق کوتاهی متعادل معامله شد و سپس به صف فروش نشست. این صف چند بار برچیده شد و در نهایت با صف فروش ۲۲میلیونی به معاملات خود پایان داد. بیشترین تاثیر منفی در ریزش ۳۷هزار واحدی شاخص از آن فولاد مبارکه شد. گفتنی است بیشترین خروج پول حقیقی‌ها در این نماد اتفاق افتاد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد۲۹دی