افراد حقیقی امروز حدود هزار و ۴۱۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام فولاد مبارکه اصفهان بود.

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ امروز حقوقی‌ها حدود هزار و ۴۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۵۳۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۴۰درصد یعنی هزار و ۸۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۳۱درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات چوبی» و «فعالیت‌های هنری، سرگرمی و خلاقانه» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «شستا» و «بپاس» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «سنیر»، «چخزر» و «وخارزم» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان حدود ۱۰۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سیمان‌ سفید نیریز با برتری ۳۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۴۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۴۷۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید

تغییر مالکیت صنایع 99.10.29

تغییر مالکیت سهام 99.10.29