۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام غصینو دارید، بخوانید (۲۳دی)/ ادامه روند صعودی صنعتی مینو در قرمزی بازار

۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹
کد خبر: 497547
اگر سهام غصینو دارید، بخوانید (۲۳دی)/ ادامه روند صعودی صنعتی مینو در قرمزی بازار

روند رشد سهام شرکت صنعتی مینو امروز هم ادامه داشت و تا میانه بازار سهام این شرکت در قیمت‌های بالایی معامله می‌شد. همچنین غصینو در نماد‌های پرتراکنش ظاهر شد.

برای دنبال کردن اخبار غصینو اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت صنعتی مینو با رشد ۱.۷درصدی مواجه شد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

غصینو برای ششمین روز متوالی با رشد قیمت مواجه شد. قیمت امروز سهام شرکت صنعتی مینو در نیمه ابتدایی بازار بالاترین قیمتی بود که از روز عرضه اولیه تا به امروز تجربه کرده بود. این نماد در دقایق ابتدایی بازار با صف خریدی حدود هشت میلیون رو به رو شد اما در ادامه این صف عرضه شد و معاملاتش را متعادل ادامه داد.

سهام شرکت صنعتی مینو در آخرین معاملات خود، عدد ۸۵,۷۰۳ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۹۱,۷۹۲ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «غصینو» به رقم ۲۲۵میلیارد تومان رسید. همچنین بیشتر خریداران سهام شرکت صنعتی مینو را حقیقی‌ها تشکیل می‌دادند. از طرف دیگر، ۲۲میلیون برگه سهم (۹۲درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد دو میلیون سهم (۹درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

غصینو23دی