۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

سهامداران فملی بخوانند ( ۱۷دی)/ ساز مخالف بازار با قیمت‌ جهانی مس

۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲
کد خبر: 495999
سهامداران فملی بخوانند ( ۱۷دی)/ ساز مخالف بازار با قیمت‌ جهانی مس

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران با چهار درصد افت قیمت مواجه شد در حالی که قیمت‌های جهانی مس در روندی صعودی گام برمی‌دارند.

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از آخرین اخبار فملی اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با جابجایی ۸۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۸۷۰ریال آغاز خواهد کرد. همچنین در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۸۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۴.۷ درصد کاهش یافته است. 

ارزش معاملات امروز «فملی» به حدود ۱۱۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۵۹درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و ۴۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۸۴میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد سه میلیون سهم (۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است فملی امروز متعادل معامله شد و مانند روز گذشته با افت قیمت رو به رو شد. این در حالی است که امروز قیمت جهانی مس در روند صعودی خود به ۸۱۳۰دلار نیز رسید. انتظار می‌رود به دنبال افزایش قیمت‌های جهانی این نماد نیز شاهد رشد قیمت باشد. 

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی17دی