امروز معامله‌گرها ۱۴هزار و ۵۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات غذایی و آشامیدنی تعلق داشت و ۱۳درصد از کل سهام توکا رنگ فولاد سپاهان معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع ۱۴هزار و ۵۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودکفا»، «برکت»، «خودرو»، «کاما» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۵۷۵میلیارد تومان سهام اقتصادی و خودکفایی آزادگان دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش ۳۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۵۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات هزار و ۲۸۵میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۳درصد از کل سهام توکا رنگ فولاد سپاهان (شتوکا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.16

رتبه بندی ارزش معاملات16.10.99