۰ نفر

نگاهی به عملکرد آذرماه بانک صادرات؛

عزم جدی بانک صادرات برای خروج از زیان انباشت/ عملکرد خوب آذرماه وبصادر

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
کد خبر: 495002
عزم جدی بانک صادرات برای خروج از زیان انباشت/ عملکرد خوب آذرماه وبصادر

بانک صادرات عملکرد رو به رشد خود را در آذرماه نیز حفظ کرد و توانست با رشد ۳۷درصدی درآمد تسهیلات اعطایی، سهامداران خود را امیدوارتر از گذشته کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بانک صادرات در آذرماه سال جاری توانست درآمد خود از تسهیلات اعطایی را به بیش از دو هزار و ۵۸۵میلیارد تومان برساند. این عدد رشد ۳۷درصدی نسبت به ماه آبان را نشان می‌دهد. با وجود اینکه در مهرماه به عدد دو هزار و ۶۹۳میلیارد تومان هم رسیده بود، اما افت آبان ماه مانع تداوم روند صعودی درآمد تسهیلات اعطایی این بانک نشد. همچنین این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته، آذرماه ۱۳۹۸، رشد درخشان ۱۰۶درصدی را نشان می‌دهد.

1111111111111

در سمت سپرده‌ها نیز عملکرد این بانک رشد ۲۲درصدی نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد و به عدد دو هزار و ۲۲۰میلیارد تومان رسید. این عدد نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز تنها رشد ۵۳درصدی داشته است.

222222222222

بنابراین تراز عملیاتی این بانک به عدد ۳۶۵میلیارد تومان رسید و این بانک توانسته نسبت به ماه گذشته، رشد حدود ۴۳۰درصدی را در آذرماه ثبت کند. این در حالی است که ماه گذشته تراز عملیاتی وبصادر، با افت ۹۱درصدی همراه شده بود. از سمت دیگر، این بانک موفق شده است زیان عملیاتی حدود ۱۹۳میلیاردی آذر ۱۳۹۸ را به سوددهی ۳۶۵میلیاردی را ثبت کند. بدین ترتیب با مشاهده روند تراز عملیاتی این بانک در ۱۴ماه اخیر، انتظار می‌رود این بانک در آینده‌ای نه چندان دور از زیان انباشته خارج شود و در مجامع سالیانه نیز بتواند سود تقسیم کند.

3333333333